Spel is de ‘taal’ van het kind
Claudia Kantelberg (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Spel als sleutel tot relatieherstel
Merve Tasdan-Ataman (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
Het speelse pad
Evelyn van den Heuvel (Student); Marieke Roelofs (Begeleider)
...is het veilig...
Gerda Jansen-Bomhof (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Dood zijn betekent dat je ECHT nooit meer levend wordt
Rosita de Roode (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
‘Daar waar het om hechting gaat, heb je er twee nodig’
Josephine Dolmans (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Een Onderzoek naar Ouder-Kindspeltherapie in Nederland en de Child Parent Relationship Therapy
Kim Hobbelen (Student); Jan Willem van Nus (Begeleider)
Het schuldgevoel achter het moeten kiezen
Nelleke Boersen (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
Kunnen we meer dan dit?
Romy van den Elsen (Student); Albertine van den Brink - Karels (Begeleider)
Digitaal spel in een speltherapiesessie
Saskia Fokker (Student); Michael Mulder (Begeleider)