De ouder-kindrelatie in speltherapie
Else Goossensen-Bredemeijer; Tineke Brug; Myrthe Kluin (Lid Lectoraat)
Een Onderzoek naar Ouder-Kindspeltherapie in Nederland en de Child Parent Relationship Therapy
Kim Hobbelen (Student); Jan Willem van Nus (Begeleider)
Training Morele Psychologie
Nicolien de Jong (Onderzoeker); Anna de Jong; Ton van Bergeijk
Het schuldgevoel achter het moeten kiezen
Nelleke Boersen (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
Kunnen we meer dan dit?
Romy van den Elsen (Student); Albertine van den Brink - Karels (Begeleider)
Digitaal spel in een speltherapiesessie
Saskia Fokker (Student); Michael Mulder (Begeleider)
Kinderkanker en de impact
Hannie van der Poel-Huls; Judith de Bont; Myrthe Kluin (Lid Lectoraat)
Structurele preventieve aanpak van depressies bij jongeren hard nodig
Marieke Boone - van den Heuvel (Lid Lectoraat)
“Shared care” through instant messaging updates in youth care; an interaction analysis (Post-print)
Keun Young Sliedrecht; Wyke Stommel; Ellen Schep (Lid Lectoraat)
Open Dialogue: A case study on the influence of sharing or withholding reflections during a network meeting
Albert van Dieren (Lid Lectoraat); Corine Clavero (Lid Lectoraat)