Strategisch communicatiebeleid binnen Business-to-Business
Hediyeh Djam (Student); E. Tuinstra (Begeleider)
Healthcare Communications on Social Media Networks
Peter Hanssen (Begeleider); Svetla Tihova (Student)
Onderzoeksscriptie ontrent de motivatie van carriérebeursbezoekers in Nederland
Jannie Hartevelt (Student); Mark J., W. Bos (Begeleider)
Het bewustwordingsproces is de sleutel tot succes
Michelle Lucas (Student); S. Binken (Begeleider)
Sociale media; een effectief communicatiemiddel tussen organisatie en doelgroep?
Mandy Roos (Student); H. Trapman (Begeleider)
Uitdagingen in beeld
Th.G.J. Loeffen (Begeleider); J. van der Kleijn (Begeleider); J.C.A. Moesman (Student)
De Academy PlusPort
Vera Ros (Student); Belinda van der Gaag (Begeleider)
Verbondenheid van gedetacheerde medewerkers met Call2
J. van der Kleijn (Begeleider); J.P. Trapman (Begeleider); Derek Leenaars (Student)
Crisis in de gemeente
N. Dijkstra (Begeleider); A. Noordam (Begeleider); J. van der Kleijn (Begeleider); Marieta van den Heuvel (Student)
Hoe realiseer je een social mediastrategie voor een culturele organisatie?
H. Trapman (Begeleider); Jennifer Schoone (Student); B. van der Gaag (Begeleider)