Wijkservicecentrum De Lepelaar : ondernemingsplan voor de realisatie van het wijkservicecentrum te Leiden.
Elisabeth Philips (Student); T.J. Stakenburg (Begeleider)
Duurzaam inkopen : implementatie duurzaam inkopen bij het COA.
A. Schnetz (Begeleider); Laurence Hoogendoorn (Student)
Klanttevredenheid als basis voor een klantgerichte organisatie : onderzoek naar de interne klanttevredenheid van de cluster Facility Management van de gemeente Haarlemmermeer door middel van een klanttevredenheidsonderzoek en benchmark, ten einde de produ
Patricia Krapels (Student); H. Leijdesdorff (Begeleider)
Verdien waar het kan... om uit te geven waar het moet! : voorkom verspilling (Muda) in de vraag (Mira) en het aanbod (Mura).
L.A.J. Dols (Begeleider); Michael Pleijsier (Student)
Denk groot, begin klein : een advies over de integratie van een servicedesk bij de traditionele receptie, met een effectieve, efficiënte en kwalitatieve verbetering van de dienstverlening als doel.
Ferry van Deutekom (Student); R. Bonthond (Begeleider)
Florence regio Vlietstreken : Bedrijfshulpverlening, eenduidig en optimaal!
A.D. Neervoort (Begeleider); Mariska Smit (Student)
Tijd voor beleid : onderzoek naar een integrale kantoorhuisvesting voor Stichting Woonwaard Noord-Kennemerland.
Lisa van den Heuvel (Student); L.A.J. Dols (Begeleider)
Restaurant De Vrienden : onderzoeksrapport voor een optimale realisatie van restaurant De Vrienden.
José Vaane (Student); A. Eijfinger (Begeleider)
Functie-onderscheidende dienstkleding.
Anika van Leeuwen (Student)
Duurzaam inkopen : een visie in lijn met het logo.
Chantal Helder (Student); A. Schnetz (Begeleider)