Van draaideur tot terugkeer : Onderzoek naar het meetbaar maken van de gastvrijheidsbeleving voor de patiënten in het Groene Hart Ziekenhuis, te Gouda
M.C.Th. Harlaar (Begeleider); Marieke van Thiel (Student)
Het leven, één grote belevenis! : op weg naar een betekenisvolle belevenis bij de Leidse Schouwburg
Marie Swier (Student); P.F.W. Postmes (Begeleider)
Kwaliteitsmanagement Forensische Samenwerking in de Opsporing : een implementatieadvies van start dóór finish
Hidde Verschuur (Student); B. Veldstra (Begeleider)
Een lange-termijn huisvestingsadvies voor Equens
Martine Oppelaar (Student); J.P. de Boer (Begeleider)
Professionalisering van Gastvriendelijk
Flourence Supit (Student)
ISO certificering bedrijfsonderdeel Logistiek
A. van Gent (Begeleider); Sanne Cransberg (Student)
De postkamer: het hart van de organisatie : kwaliteitsverbetering van de post- en documentenvoorziening bij de SVB Leiden
Rianne Nederstigt (Student); R. Kuijlenburg (Begeleider)
Open armen voor professionalisering : adviesrapport voor het creëren van een succesvolle frontoffice voor Akzo Nobel Sassenheim
Lena van der Bij (Student); J.C. Mulder (Begeleider)
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! : een onderzoek naar de mogelijkheden van een gastvrijheidsconcept voor het MCA Facilitair Bedrijf
Sanne Frederiks (Student); S.H. van Doorne (Begeleider)
Van meerdere servicepunten naar één frontoffice
Esther Siliakus (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)