Kwaliteitsmanagement Facilitair Bedrijf Axion : een systeem voor kwaliteitsmanagement om te sturen en te borgen
G.J.E. Tellegen (Begeleider); Marloes Linders (Student)
Professionalisering Facilitaire Zaken : integratie Helpdesk ICT binnen Facilitaire Zaken.
Floris Rijke (Student); G.J.E. Tellegen (Begeleider)
Schoon schip bedrijfsdiensten : ziekteverzuim naar een aanvaardbaar niveau.
Jan Veldkamp (Student); W. van den Heuvel (Begeleider)
Klanttevredenheid kan niet zonder een goed beleid : klantgerichtheid als basis voor een helder beleid en betere prestaties
B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider); Richard Bakker (Student)
FM laat je zien! : Onderzoek naar klantbeleving en imago van FM om zodoende middelen te vinden de klantwaardering te verhogen
Marlies Heemskerk (Student); E.E.A. van der Laan (Begeleider)
Een frontoffice als efficiency-slag?: een onderzoek naar de implementatie van het Servicepunt op de faculteit Elektrotechiek, Wiskunde en Informatica van de TU Delft
R. Kuijlenburg (Begeleider); Jolijn Weisscher (Student)
Winst voor de organisatie door creativiteit stimulatie : een onderzoek naar de invloed van de fysieke werkomgeving op creativiteit.
Barbara Groenevelt (Begeleider); Karianne Gielen (Student)
...positie bepaalt... : kwaliteitsonderzoek voor de sectie Matlog van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol
Renate Lindhout (Student); B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider)
Het professionaliseren van facilitaire diensten bij De Telefoongids : een advies bij het inrichten van een facilitaire servicedesk met ondersteuning van een FMIS.
A. Schnetz (Begeleider); Arnout Rappard (Student)
De Woningcorporatie en Het Draaiboek Onrechtmatige Bewoning : implementatie van een nieuwe manier van werken
M.C.Th. Harlaar (Begeleider); Gemma Stienstra (Student)