Schoon schip bedrijfsdiensten : ziekteverzuim naar een aanvaardbaar niveau.
Jan Veldkamp (Student); W. van den Heuvel (Begeleider)
Klanttevredenheid kan niet zonder een goed beleid : klantgerichtheid als basis voor een helder beleid en betere prestaties
B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider); Richard Bakker (Student)
FM laat je zien! : Onderzoek naar klantbeleving en imago van FM om zodoende middelen te vinden de klantwaardering te verhogen
Marlies Heemskerk (Student); E.E.A. van der Laan (Begeleider)
Een frontoffice als efficiency-slag?: een onderzoek naar de implementatie van het Servicepunt op de faculteit Elektrotechiek, Wiskunde en Informatica van de TU Delft
R. Kuijlenburg (Begeleider); Jolijn Weisscher (Student)
Winst voor de organisatie door creativiteit stimulatie : een onderzoek naar de invloed van de fysieke werkomgeving op creativiteit.
Barbara Groenevelt (Begeleider); Karianne Gielen (Student)
...positie bepaalt... : kwaliteitsonderzoek voor de sectie Matlog van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol
Renate Lindhout (Student); B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider)
Het professionaliseren van facilitaire diensten bij De Telefoongids : een advies bij het inrichten van een facilitaire servicedesk met ondersteuning van een FMIS.
A. Schnetz (Begeleider); Arnout Rappard (Student)
De Woningcorporatie en Het Draaiboek Onrechtmatige Bewoning : implementatie van een nieuwe manier van werken
M.C.Th. Harlaar (Begeleider); Gemma Stienstra (Student)
Klachten, de weg naar organisatieverbetering?
L.A.J. Dols (Begeleider); Marieke Rijnders (Student)
Sta je samen sterker dan alleen? : onderzoek naar een effectieve en efficiënte wijze om de logistieke verzorging in de regio Haaglanden te organiseren.
Renate Bonsang (Student); J.G. Hoving (Begeleider)