Boekbespreking: Storytelling als leerstrategie voor reflectie tijdens stages
Jeroen Dikken (Docent)
Boekbespreking: Verpleegkundige ervaringen rondom continue professionele ontwikkeling
Jeroen Dikken (Docent)
De attitude van verpleegkundedocenten ten aanzien van ondervoedingsonderwijs
Iris van den Boomgaard; Canan Ziylan (Onderzoeker); Jellie Zuidema-Cazemier; Getty Huisman-de Waal (Onderzoeker); Gwendell Foendoe Aubèl (Docent); Marian van der Schueren (Lector); Debbie ten Cate (Docent); Jeroen Dikken (Docent)
Afstuderen met authentieke beroepsproducten
Lottie Kuijt-Evers (Docent); Britt Kraaijevanger; P.G. (Peter) Renden (Docent); Sam J.C. Schrevel (Docent); Jeroen Dikken (Docent)
Boekbespreking: Kan serious gaming een manier zijn om klinisch redeneren te leren?
Jeroen Dikken (Docent)
Het multidisciplinair overleg als assessment bij beoordelen van medische kennis
Annemarie Borst (Docent); Karen Weisfelt (Docent); Cobi van der Zwan; Jeroen Dikken (Docent); Meralda Slager
Design thinking: onderzoeksmethode voor studenten verpleegkunde
A.R. (Andries) Hiskes (Docent); Jeroen Dikken (Docent); P.G. (Peter) Renden (Docent); Wendy Heemskerk
Het signaleren van de overbelaste mantelzorger
Lotte Remmerswaal (Student); Mirjam Scholing (Begeleider)
Communicatie in de zorg
Isha Hooi-Inesia (Student); Anita Ham (Begeleider)
Because we've always done it this way?
Anita Ham (Begeleider); Elvira Sanders-van Kan (Student)