Inzet van de Swinxs tijdens de lessen bewegingsonderwijs in het basisonderwijs
Emma Bontjer (Student); Bert Broeren (Begeleider); Karen van Stein Callenfels (Begeleider)
Hartritmevariatie
Cerise Tersteeg (Student); Rienk van der Slikke (Begeleider); Daphne Wezenberg (Begeleider)
Lopen op de GRAIL met visuele feedback op de kniehoek
Aafke Bollema (Student); Leonie de Heer (Student); Herre Faber (Begeleider); Daphne Wezenberg (Begeleider)
Het analyseren en kwantificeren van de eigenschappen van running blades
Roeland Kruiswijk (Student); M.A.M. (Monique) Berger (Begeleider); Jorine Koopman (Begeleider)
De benodigde knijpkrachten voor dagelijkse tweehandige taken bij het gebruik van een lichaamsbekrachtigde armprothese
Joep Uijlenbroek (Student); Hubert Meulman (Begeleider)
Het bepalen van Critical Velocity bij het schaatsen en het onderzoeken van bijbehorende fysiologische en technische parameters
Tako Tabak (Student); Jorine Koopman (Begeleider); M.A.M. (Monique) Berger (Begeleider)
De fysieke activiteit van fitplaats gebruikers in het Zuiderpark, Den Haag
Niels Suij (Student); Daphne Wezenberg (Begeleider); Rochus van der Doef (Begeleider)
Het ontwerpen van een spalk voor een mallet finger
Tim Hoogervorst (Student); Chris Riezebos (Begeleider); Rochus van der Doef (Begeleider)
Het effect van een opgelegde aandrijftechniek in een conventionele sportrolstoel
Yanick van de Ven (Student); M.A.M. (Monique) Berger (Begeleider); Rienk van der Slikke (Begeleider)
Balans door variatie
Milos Benistant (Student); Thijs Hartveld (Student); Aad Lagerberg (Begeleider); Jorine Koopman (Begeleider)