Het verhaal centraal
Jules Ramakers (Student); Thijs Vugt van (Begeleider)
De Bokkenrijders en mythevorming
Roy Driessen (Student); Jos Meuwissen (Begeleider); Thijs Vugt van (Begeleider)
De producten: Op welke manier kunnen spotprenten van Louis Raemaekers ingezet worden tijdens een geschiedenisles
Hans Beckers; Cheryl Verhaegen; Bertiëlle Michielsen (Student); Sanny Kerssemeeckers; Maurice Heemels (Begeleider)
Muziek als didactisch hulpmiddel bij de geschiedenisles
Ward Slenter (Student); Jos Meuwissen (Begeleider)
Schoolkeuzeadvisering óók op basis van sociaal-emotioneel functioneren van de leerlingen?
Saskia Coenen (Student); Lotte Worms (Begeleider)
De botsing tussen de Westerse en de islamitische wereld bij vwo 3
Jelle Hunen (Student); Peter Augustin (Begeleider)
Motivatie op het VMBO
Niels Bun van (Student); Peter Augustin (Begeleider)
Multicultureel onderwijs in de geschiedenisles
Juliëtte Gallas (Student); Peter Augustin (Begeleider)
Kwestie Israël - Palestina
Simone Claessens (Student); Peter Augustin (Begeleider); Jos Meuwissen (Begeleider)
Het verklaren en beeldvormen, als wezenlijke onderdelen van historisch denken.
Lisanne Kickken (Student); Jos Meuwissen (Begeleider)