Reflecteren kun je leren
Kim Petri (Student); Julius Widlak (Begeleider); K. Schenning (Begeleider)
Differentiatie binnen het rekenonderwijs
Kirsten de Mönnik (Student); Fred Vonk (Begeleider)
Onderzoek naar een manier van evalueren en rapporteren die past bij de manier van werken op basisschool De Regenboog
Jan Beijers (Begeleider); Tom Berkers (Student)
Autonomie-ondersteuning in de klas
Vincent Boschman (Student); Brechje Schouten (Begeleider); Fred Vonk (Begeleider)
De leerlingvaardigheid ‘samenwerken’ binnen het vakgebied beeldende vorming
Joyce Rijkers (Student); Nina Plompen-van der Wijst (Begeleider)
Leerkrachtvaardigheden Engels in het basisonderwijs
Noortje Timmermans (Student); Katinka de Croon (Begeleider)
21st century skills 'samenwerken'
Marco Maas (Begeleider); Silvie Coppelmans (Student)
Vakoverstijgend onderwijs
Esmee Hermans (Student); Wietse Petrus Wilhelmus Jacobus van der Linden (Begeleider)
Onderzoek naar de tevredenheid van ouders over de totstandkoming van het vo-advies
Pauline Wolters (Student); Isabelle Diepstraten (Begeleider)
Zelfregulerend leren: een onderzoek naar kritische succesfactoren
Brenda den Hertog (Student); Fred Vonk (Begeleider)