Woordenschatstimulering bij meertalige peuters in de peutergroep
Maaske Treurniet (Begeleider); Janou Rops (Student)
Sliktraining versus compensatietechnieken bij CVA-patiënten met dysfagie
Patricia Vloemans (Begeleider); Irenen Wiering (Begeleider); Chanou van Bokhoven (Student)
Afasie & Technologie
Tinne Boons (Begeleider); Lise Verheijden (Student)
De relatie tussen de grootte van de woordenschat en de spraakverstaanbaarheid bij kinderen met Downsyndroom
Sylvia Schrauwen (Student); Stijn Deckers (Begeleider)
‘Functioneel gebruik van communicatie ondersteunende apps door afasiepatiënten’
Lotte Terwoert (Begeleider); Laura Tournois (Student)
De relatie tussen de fonologische ontwikkeling en de spraakverstaanbaarheid bij kinderen met Downsyndroom
Karin de Visser (Student); Stijn Deckers (Begeleider)
Maatschappij online, logopedische zorg ook?
Viony Vroemen (Student); Marianne Nieboer (Begeleider)
Fonetische articulatieproblemen en de relatie tot de spraakverstaanbaarheid bij kinderen met Downsyndroom
Nadia Mighorst (Student); Stijn Deckers (Begeleider)
Factoren van invloed op de viscositeit van verdikte dranken bij de behandeling van mensen met een dysfagie
Patricia Vloemans (Begeleider); Lotte Woestenberg (Student)
Klankverwerving in relatie tot spraakmotoriek en spraakverstaanbaarheid bij kinderen met Downsyndroom
Evelien Tielen (Student); Stijn Deckers (Begeleider)