Expressive vocabulary, morphology, syntax and narrative skills in profoundly deaf children after early cochlear implantation
Tinne Boons (Lid Lectoraat); van Wieringen; Jan Wouters; Louis Peeraer (Lector); Leo De Raeve; Margreet Langereis
Exploratief onderzoek naar de logopedische therapie bij jonge dove kinderen met een cochleair implantaat (CI)
Evelien Mertens; Tinne Boons (Begeleider); Loes Meevissen (Student); Jacqueline de Jonge; Nienke Kerstens
Karakteristieke eigenschappen van de narratieve ontwikkeling van kinderen met een cochleair implantaat.
Marieke van Asperen (Student); Tinne Boons (Begeleider)
Predictors of Spoken Language Development Following Pediatric Cochlear Implantation
Johan Frijns; Louis Peeraer (Lector); van Wieringen; Ingeborg Dhooge; Vermeulen; Jan Brokx; Tinne Boons (Lid Lectoraat); Eveline Wouters
Oral language and narrative skills in children with specific language impairment with and without literacy delay: A three-year longitudinal study
Pol Ghesquière; Inge Zink; Bart Boets; Tinne Boons; Ellen Vandewalle (Lid Lectoraat)
Effect of pediatric bilateral cochlear implantation on language development
Tinne Boons (Lid Lectoraat); Birgit Philips; Vermeulen; Jan Brokx; Johan Frijns; Eveline Wouters; Louis Peeraer (Lector); van Wieringen
Kwaliteit van Leven. Diverse perspectieven op het begrip kwaliteit van leven in de gezondheidszorg.
drs. Nelleke Canters (Docent)
Evaluatie van de taalvaardigheid van ernstig slechthorende en dove kinderen met de CELF-4-NL
Louis Peeraer (Lector); Leo De Raeve; Astrid van Wieringen; Tinne Boons (Lid Lectoraat); Jan Wouters
Aangepaste CELF-4-NL: geschikt om taal- en communicatiestoornissen te meten bij kinderen met een cochleair implantaat?
Tinne Boons (Lid Lectoraat); van Zaalen; Marloes Korthout (Student); Suzanne Luca (Student); Evelien Schouten (Student); Meike Verlaar (Student)
Cluttering and learning disabilities
Dr. Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat); Prof. dr. Frank Wijnen (Docent); Prof. dr. Philip Dejonckere