Rekenen met beredeneerde sprongen
Veronique Gorissen (Student); Anja van Schijndel (Begeleider)
Op naar de praktijk
Pauline Bruinsma (Begeleider); Cindy Berends (Student)
Hoe kan er effectief aan de instructietafel gewerkt worden?
Maaike van den Bosch (Student); Pauline van den Bruinsma (Begeleider)
Begeleiding bij dyscalculie
Wilbert Vonck (Begeleider); Wikash Behari (Student)
Hoe stimuleer ik studenten om een authentieke leervraag te stellen
Anna Verhoeven (Student); Frans Smulders (Begeleider)
"Ik ben de kikker, jij bent de kok
Christel van Veghel (Student); Frans van Kemmeren (Begeleider)
Maar juf, ik kán al lezen
Nelleke Haakman (Student); Nettie Veeninga-Mulder (Begeleider)
Afstemmen en gewenst gedrag gaan hand in hand
Odette d' Hooghe (Student); Linda van den Bergh (Begeleider)
(G)een team
Ans Boosten (Begeleider); Monique Casimiri (Student)
Onderwijsbehoeften van hoogbegaafde leerlingen in het basisonderwijs
Jan Schrurs (Begeleider); Marianne Louwerse (Student)