Peilen en versterken van interactie in het reken-wiskundeonderwijs
Hilde Amse (Student); Angeline van der Kamp (Begeleider)
Een visueel stappenplan zorgt ervoor dat het kind weer aan de slag kan
Marlou Thelen (Student); Caty Counotte (Begeleider)
Starten in een leeg lokaal: "Juf waar zijn de tafels en stoelen
Ramona Rokers (Student); Pauline Bruinsma (Begeleider)
Stress bij kinderen
Rosa Reivers (Student); Carlos Kleijn (Begeleider)
TOS en SI, belemmering of kans
Angela van Kuijk (Docent); Anouk Middelkoop-van Erp (Begeleider)
Opbrengsten verhogen in de Ambulant Onderwijskundige Begeleiding
Hélène Zondag (Student); Wilbert Vonck (Begeleider)
Taaldenkrelatie(s) & onderwijsparticipatie
Maartje van Meerkerk (Student); Marjan de Wilt (Begeleider)
Speurneuzen
Nicole Mud (Student); Wilbert Vonck (Begeleider)
Van controlerend naar motiverend
Ilse Krielaart (Student); Thea Deckers (Begeleider)
Luisteren is leren
Martine Grinwis (Student); Marjan de Wilt (Begeleider)