Slimme kleuters, leerkrachten en het TASC-model: een passende combinatie
Femke Sikkema (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)
Verandering? Hebben wij even geluk
Nanique Timmerman (Student); Thea Deckers (Begeleider)
Peilen en versterken van interactie in het reken-wiskundeonderwijs
Hilde Amse (Student); Angeline van der Kamp (Begeleider)
Een loopbaancentrum voor het vmbo
Wilma Pinkers (Student); Frans Smulders (Begeleider)
Gun de herfstkinderen een groepsSEL-fie
Hanneke Steketee (Student); Adriaan Ansems (Begeleider)
Zelfsturende teams als opstap voor een hogere motivatie, welbevinden en kwaliteitsvol werken
Natalie Drees (Student); Wim van der Meulen (Begeleider)
Fontys: op zoek naar een inclusieve arbeidsorganisatie
René Kersten (Student); Doreen Admiraal (Begeleider)
Move it
Lisette Danen (Student); Pauline Bruinsma (Begeleider)
Een Sprong Vooruit
Marian Verberne (Student); Tineke van Alphen (Begeleider)
Leesplezier bevorderen
Jelle Arnold (Student); Marianne den Otter (Begeleider)