Eigenaar van je eigen ontwikkeling door het gebruik van een (s)portfolio in de bovenbouw van het primair onderwijs
Irene Smeets (Student); Menno Slingerland (Begeleider)
An educational design research into a more formative approach
Thijs de Jong; Menno Slingerland (Begeleider)
Bewegend leren en Speciaal Onderwijs
Mieke Akkermans; Dave van Kann (Begeleider)
Interactieve technologie in de gymzaal van de toekomst
Laurey Heij; Dave van Kann (Begeleider)
Wat is het effect van blended learning op het basis vuurwapenonderwijs?
Willem van Heerebeek; Teun Remmers (Begeleider); R.G. Prins (Begeleider)
Het verband tussen de vakdocent bewegingsonderwijs, het beweegplezier op school, en het beweeggedrag buiten de schoolcontext van basisschoolkinderen in de leeftijd van 8 tot 10 jaar oud
Sofie Vrieswijk; Dave van Kann (Begeleider)
Bewogen én belezen
E.J. Schut (Student); Sofie Moresi (Begeleider)
Het Grote Gym-Gesprek
R.M. Veenendaal (Student); Lars Borghouts (Begeleider)
De zin van peerfeedback training in het bewegingsonderwijs
Menno Slingerland (Begeleider); Wouter Boogaard (Student); Sofie Moresi (Begeleider)