De betekenis die ouders geven aan voet- en loopproblemen van hun kinderen met het Downsyndroom, met betrekking tot de algemene dagelijkse levensverrichtingen
Anouk Jannes (Student); Mirjam Tuinhout (Begeleider); Ellen van der Lubbe (Begeleider)
Doorverwijzing binnen de sportpodotherapie
Henk Bronts (Begeleider); Ton de Lange (Begeleider); Erwin van Grootel (Student)
De intra-beoordelaarsbetrouwbaarheid bij het bepalen van de kracht van de m. flexor hallucis longus met behulp van een hand-held dynamometer
Ayra Bekker-de Waard (Student); Henk Bronts (Begeleider)
Kwalitatief onderzoek naar ervaringen van ouderen met diabetes type 2 met de diabetische voet-en-schoen-app
Lydia Willemse (Begeleider); Astrid Muris (Student); Marianne Nieboer (Begeleider)
Ervaringen van patiënten met verworven of aangeboren platvoeten in het behandeltraject
Laura Hens (Student); Mirjam Tuinhout (Begeleider)
De betekenis voor ouders van kinderen met het Downsyndroom van voet- en loopproblemen bij hun kind tijdens de algemene dagelijkse levensverrichtingen
Ellen van der Lubbe (Begeleider); Manon van Doorn (Student)
Invloed van verschillende vormen vilt therapie op de plantaire druk van de voorvoet
Henk Bronts (Begeleider); Ruth Oosterbroek (Student)
Het effect van de ekam verminderende loopstrategieën trunk lean en medial thrust op de plantaire druk bij gezonde personen in vergelijk tot een controlegroep met een normaal looppatroon
Anja de Koning (Begeleider); Mark Brassé (Student)
Onderzoek naar de patiëntervaringen binnen het diagnostisch traject van het syndesmoseletsel
Imke Couteaux (Student); Mirjam Tuinhout (Begeleider)
De invloed van de dikte van vilt op de plantaire druk van het IP gewricht van de hallux
Bregje Guit (Student); Henk Bronts (Begeleider)