Eritrese alleenstaande minderjarige vreemdelingen
Suzanne Olleman (Begeleider); Rachel van Tellingen-Klaver (Begeleider); Sofia van der Grinten (Student)
Implementatie van de visie om beter te kunnen voorzien in de seksuele behoeften van de cliënt
Nienke Spoor (Student); Rachel van Tellingen-Klaver (Begeleider); Suzanne Ollerman (Begeleider)
Welke ontwikkelingen moeten er binnen het team van zorglocatie Trainingshuis Acht gerealiseerd worden zodat de zorg goed blijft aansluiten bij de steeds zwaarder wordende doelgroep?
Judith Arts (Begeleider); Lydia van Dinteren (Begeleider); Yvette Schmitt (Student)
Het beestje bij de naam noemen: Seksualiteit en intimiteit bespreken in de jeugdzorg
Ivon Schouten (Student); Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Thea van der Steeg (Begeleider)
Opvoeden, kan ik dat alleen?
Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Thea van der Steeg (Begeleider); Evi van Sambeeck (Student)
Begeleiding van de vroeg seksuele ontwikkeling binnen de kinderdagopvang
Inge van der Wielen (Student); Rachel van Tellingen-Klaver (Begeleider); Suzanne Ollerman (Begeleider)
Communicatie tussen autochtone hulpverlener en allochtone cliënt in de GGZ
Manon Krol (Student); À. Heuver (Begeleider); Jos van Woerkom (Begeleider)
Verruimen of ontruimen
Lydia van Dinteren (Begeleider); Nikkie Jansen (Student); Judith Arts (Begeleider)
Eenzaamheid
Samantha Boon (Student); Suzanne Ollerman (Begeleider); Rachel van Tellingen-Klaver (Begeleider)
Leren uit onderwijsachterstand in Nederland
J. van der Sanden (Docent)