Het effect van nocebo- en Placebo taalgebruik van fysiotherapeuten op angstniveau en ziektepercepties bij laagopgeleiden
Michelle Bijron (Student); Vincent de Sousa Dias Pessanha (Student); Amber Cnossen (Student)
Wat zijn de meningen en ervaringen van ziekenhuisfysiotherapeuten over de complexiteit in de ziekenhuisfysiotherapie
Laura van Houten (Student); Martijn Meijer (Student); Gaby van Santvoort (Student); Wouter Scheepers (Student); Bart Staal (Begeleider)
Validiteit & betrouwbaarheid van de Range of Monitor-app onderdeel CWK
Natalie Mahner (Student); Lisa van Santvoort (Student); Bernadette Verstegen (Student); Geert Rutten (Begeleider)
Is er een verschil in effectiviteit van geïsoleerde quadricepskrachttraining tussen verpleeghuisbewoners met somatische klachten en verpleeghuisbewoners met dementie?
Marin van der Heide (Student); Alexander Sieberts (Student); Tijmen Teunissen (Student); Eefje Roelofsen (Begeleider)
IPAD gebruik in de geriatrie
Victor van Kessel (Student); Florian Willems (Student); Elvira Nouwens (Begeleider)
Bewegen met dementie in de wijk
Len ter Horst (Student); Charlotte de Haas (Student); Elvira Nouwens (Begeleider); Floor de Jong (Student)
Een Mixed Methods studie: Bewegen COPD patiënten voldoende tijdens ziekenhuisopname?
Wim van Lankveld (Begeleider); Denise Gijsbers (Student); Angelique Verkade (Student); Anna Kordt (Student)
Een quasi-experimentele studie naar de kortetermijneffecten van continious passive motion bij patiënten met een totale knieprothese
Lars van Afferen (Student); Eefje Roelofsen (Begeleider); Bas Bruggers (Student); Joep van den Munckhof (Student)
Welk classificatiesysteem is het meest effectief met betrekking tot de interventies ten aanzien van pijn en functioneren bij patiënten met aspecifieke lage rugpijn?
Max Jansen (Student); Stephanie Bekhuis (Student); Annelotte Peek (Student); Fleur Kuijpers (Student); Bart Staal (Begeleider)
Een kilometerteller op je rollator: een waardevolle toevoeging in de revalidatie?
G. Beerlink (Student); M. Romkes (Student); E.A. Groothuis (Student); W. van Lankveld (Begeleider)