Drentse accentpatronen binnen Speech-Music Therapy by Aphasia
Amelieke Slot (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Bevorderende en belemmerende factoren bij de implementatie van het IDDSI-raamwerk
Carla-Heather Visser (Student); Renske de Vries (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de verbetering van de richtlijn TOS met het oog op de diagnostiek van NT2-kinderen
Tine Silvius (Student); Hilde Kwerreveld (Begeleider)
Effecten van ouderbegeleiding op de kauwvaardigheden en acceptatie van vast voedsel bij kinderen van 15 maanden oud: een experimenteel onderzoek
Lizzy Willems (Student); Jeanette Edelijn (Begeleider)
Winnares van de Crux Academieprijs 2018-2019Een validering van woordomschrijvingen in een schriftelijke benoemtaak van de Speech Therapy app
Marion Bouwman (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Een logomuzie'kje voor betere aandacht en concentratie?
Rosanne de Rue (Student); Margot Bochane (Begeleider)
Het signaleringsproces van voorspellers van leesproblemen
Brenda van der Veen (Student); Susanne Kohlleppel (Begeleider); Margot Bochane (Begeleider)
Genomineerd voor de Crux AcademieprijsDe logopedische behandeling van cognitieve communicatiestoornissen
Janny Bos (Student); L. Atsma (Begeleider); Martina Paulmann (Begeleider)
Een multidisciplinaire beschouwing over logopedische zorg bij patiënten met cognitieve communicatiestoornissen
Anne-Marij van Woudenbergh (Student); Renske de Vries (Begeleider); Katrien Colman (Begeleider)
Logopedische kijk op afwijkend mondgedrag bij het Down syndroom
Lineke Smit (Student); Jeanette Edelijn (Begeleider); Joke Haeringen-Ahmetspahic (Begeleider)