Verslagen schrijven in de bovenbouwstamgroep
Tessie Sterken (Student); Veronique Damoiseaux (Begeleider)
Rekenen & reflecteren in groep 7
Anouk Beekman (Student); Petra Hendrikse (Begeleider)
Verdieping en verbreding van het begrijpend leesonderwijs
Lynde Hans (Student); Ben Bouwhuis (Begeleider)
Eigenaarschap stimuleren bij leerlingen tijdens het verwerken van de leerstof
Jolisa Stigt (Student); Hugo van den Ende (Begeleider)
Strategieën begrijpend lezen aanbieden in een betekenisvolle leeromgeving
Lobke Mosterd (Begeleider); Yoica van 't Slot (Student)
Begrijpend luisteren in de onderbouw
Hugo van den Ende (Begeleider); Melanie van Heerde (Student)
Rekenen op begripsvorming van strategieën bij van keersommen
Iris Ann van der Ploeg (Student); Anneke Wösten (Begeleider)
Kwaliteitskaart ter begeleiding van het voeren van kindgesprekken om de autonomie van leerlingen te verhogen
M. Gemmink (Begeleider); Ingeborg Kuiper (Student); Ietje Pauw (Begeleider)
Effectief leesonderwijs gericht op het begrijpend luisteren in groep 3 en begrijpend lezen in groep 4
Ivette van Schooten (Student); Wenckje Jongstra (Begeleider)
Leesmotivatie
Fiona Zandstra (Student); Dirkje Visser (Begeleider)