Rekenwiskunde-problemen vroegtijdig signaleren
Romay Schrickx (Student); Jeffrey van Welsen (Begeleider)
Ik weet, ik weet, wat jij niet weet
Ashley Maatman (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Samen werkt het!
Ceciel Reimert (Student); Rob Tanke (Begeleider)
Stilstaan bij je handelen is vooruitgaan
Leonie Oostindiën (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Executieve functies, hoe dan?!
Lotte Mars (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Help, wat moet ik doen?!
Nynke Haarman (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Leren interprofessioneel werken in het domein Kind en Educatie
Monique Ridder; Emma Nitert (Docent); Trynke Keuning (Onderzoeker)
Effectieve communicatie gaat niet zozeer over zenden en ontvangen, maar over begrijpen en verbinden!
Karin Oostindiën (Student); Bertjaap van der Ploeg (Begeleider)
Automatiseren onderhouden
Danny Wolda (Student)
De waarde van schurende en naburige teksten voor de versterking van leesmotivatie, leesbegrip en historisch redeneren
Wenckje Jongstra (Onderzoeker); Ietje Pauw (Lector); Laurie Bastemeijer