Reaching the ageing consumer with branded content
Kiki Zondag (Student)
Social customer service
Bram Peters (Student); Rob de Boeck (Begeleider); Bas Kooman (Begeleider); Marc van den Boom (Begeleider)
Haantje de voorste
Maaike Speckmann (Student); Ed Olijerhoek (Begeleider); Eliza van der Laan (Begeleider)
‘Via internet regelt u meer dan u denkt!’
Wietske van Vugt (Student); Lobke Buenen (Begeleider); Mayon Bertram (Begeleider)
Positioneringsvraagstuk Hengel Holding B.V.
Britt Visser (Student); Ed Olijerhoek (Begeleider); Antonio van den Hengel (Begeleider); Jan de Meij (Begeleider)
Multi-screening
Sander de Jong (Student); Luc van Dijk (Begeleider)
The effects of Social Content Marketing in the sportswear industry
Carola de Bruin (Student); Luc van Dijk (Begeleider)
Met het oog op morgen
Bas Peeters (Student); Manon Rundervoort (Begeleider); Rob Blokzijl (Begeleider)
Generating inwards tourism by improving the brand knowledge and brand image, through communicating associations favored by the target group reflecting the city brand of Bratislava
Suzanne Jellema (Student); Maria Poulaki (Begeleider)
Aandacht voor Loyaliteit.
Maike Esajas (Student); Alice de Koning (Begeleider); Petra Beisterveld (Begeleider)