ENGAGE- a Delphi study to define construct Communicative Functioning
MSc Inge Klatte (Lid Lectoraat); drs. Ingrid Singer (Lid Lectoraat)
Een afasievriendelijk GDS-15
Marise Neijman (Student); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Interactie zonder woorden
Merel van Huijstee (Student)
Oromyofunctionele therapie in de praktijk
Ellis van Dijk (Student)
Nominatie Bachelor Logopedie prijs 2016Slikadviezen en kwaliteit van leven
Ilvi Blessenaar (Begeleider); Bsc. Ilse van Keulen (Student)
Betrouwbare woordselectie voor de berekening van de PMLU
Mieke Beers (Begeleider); Nienke van de Vegte (Student); Mark Pertijs (Begeleider); Margit Wouters (Student); Henrike Jansen (Student)
Dysfagie op de intensive care
Karlijn van der Zwart (Begeleider); Hélène Leijtens (Student); Iṣıl Düdükçü (Student); Carlijn de Hilster (Student); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Token Test van Orgass (1976) en ernst van de afasie
Mark Pertijs (Begeleider); Bianca van de Haar (Student); Josine Keijser (Student); Sophie Emmelot (Student); Lydeke Fransen (Begeleider); Lotti Dijkhuis (Student)
Neuromusculaire elektrosimulatie bij dysfagie als gevolg van multiple sclerose
Anouk Oudhuis (Student); Amber Hagen (Student); Eline Boer (Student); Mariëtta Aprea (Begeleider); Monica Kieft (Student); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Omgang met logopedische adviezen door Marokkaans-Berberse Ouders
Sabah Mhamdi (Student); Leonoor Oonk (Begeleider); Mark Pertijs (Begeleider)