Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Spit (Begeleider)
Behandel- en begeleidingsmogelijkheden bij kinderen met problemen in de pragmatiek in combinatie met sociaal-emotionele en/of gedragsproblemen
Laura Vannes (Student); Pauline Diender (Student); Roos Hammer (Student); Sanne Bakering (Student); Mieke Beers (Begeleider); Else de Haan (Begeleider)
Speciaal in taal
Sannah Brandwijk (Student); Lonneke ter Haar; Maaike Kruijk (Student); Janet Olthof; Mieke Beers (Begeleider); Gerda Bruinsma (Begeleider)
Onderzoek naar de kwaliteit van leven van een afasie patiënt in de chronische fase.
Robine Hofstee (Student); Hanneke Eschbach (Student); Rosan Wagemaker (Student); Lydeke Fransen (Begeleider); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Het gevolg van training in ankerstemmen en de spectrogrammen op de betrouwbaarheid van de GRBAS, een pilotstudie
Lilian Braam (Student); Merel de Groot (Student); Marieke van der Kant (Student); Karin van Ballegooijen (Student); Mieke Beers (Begeleider); Liesbeth ten Cate (Begeleider)
Reuk- en smaakstoornissen: de prevalentie, de oorzaken en gevolgen, de diagnostiek en de mogelijke behandelvormen
Wieke de Boer (Student); Franka Sanders (Student); Daphne Flaton (Student); Jozien Rasing (Student); L. Fransen (Begeleider); E. van Ewijk (Begeleider)
De opinies in Nederland ten aanzien van stotteren
K.D. Pols (Student); I.T. Rietveld (Student); K.H.J. Schol (Student); S.E. Noordeloos (Student); M.A.J. Pertijs (Begeleider)
Het Viertaktmodel in cluster-2 onderwijs
Jolien Uijenkruijer (Student); Kiki Vinke (Student); Daniëlle van der Schoot (Student); Tijmen Groot (Begeleider); Mark Pertijs (Begeleider)
Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Smit (Begeleider)
De effectiviteit van het Viertaktmodel voor de passieve woordenschatuitbreiding van kinderen in groep 7 en 8 in het cluster 2 onderwijs
Anouk den Broeder (Student); Elly Strik; Nadia Oustou (Student); Ilvi Blessenaar (Begeleider); Gerda Bruinsma (Begeleider)