Token Test van Orgass (1976) en ernst van de afasie
Bianca van de Haar (Student); Josine Keijser (Student); Sophie Emmelot (Student); Lotti Dijkhuis (Student); Mark Pertijs (Begeleider); Lydeke Fransen (Begeleider)
Neuromusculaire elektrosimulatie bij dysfagie als gevolg van multiple sclerose
Anouk Oudhuis (Student); Amber Hagen (Student); Eline Boer (Student); Monica Kieft (Student); Mariëtta Aprea (Begeleider); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Betrouwbare woordselectie voor de berekening van de PMLU
Nienke van de Vegte (Student); Margit Wouters (Student); Henrike Jansen (Student); Mieke Beers (Begeleider); Mark Pertijs (Begeleider)
Dysfagie op de intensive care
Hélène Leijtens (Student); Iṣıl Düdükçü (Student); Carlijn de Hilster (Student); Karlijn van der Zwart (Begeleider); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Dynamisch testen bij kinderen in de logopedie
Laura Groot (Student); Lonneke Kuiper (Student); Kim van den Hurk (Student); L. Fransen (Begeleider); E. de Haan (Begeleider)
De opinies in Nederland ten aanzien van stotteren
K.D. Pols (Student); I.T. Rietveld (Student); K.H.J. Schol (Student); S.E. Noordeloos (Student); M.A.J. Pertijs (Begeleider)
Onderzoek naar de kwaliteit van leven van een afasie patiënt in de chronische fase.
Robine Hofstee (Student); Hanneke Eschbach (Student); Rosan Wagemaker (Student); Lydeke Fransen (Begeleider); Lizet van Ewijk (Begeleider)
Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Smit (Begeleider)
De effectiviteit van het Viertaktmodel voor de passieve woordenschatuitbreiding van kinderen in groep 7 en 8 in het cluster 2 onderwijs
Anouk den Broeder (Student); Elly Strik; Nadia Oustou (Student); Ilvi Blessenaar (Begeleider); Gerda Bruinsma (Begeleider)
Het Viertaktmodel in cluster-2 onderwijs
Jolien Uijenkruijer (Student); Kiki Vinke (Student); Daniëlle van der Schoot (Student); Tijmen Groot (Begeleider); Mark Pertijs (Begeleider)