Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Smit (Begeleider)
De invloed van power poses op de stemkwaliteit, de stemfunctie en het stemgedrag
Lucas Oskam (Student); Lynn Rood (Student); Henrieke van Noord (Student); Maudy Maas (Student); Mark Pertijs (Begeleider); Marietta Aprea (Begeleider)
Dynamisch testen bij kinderen in de logopedie
Lonneke Kuiper (Student); Kim van den Hurk (Student); Laura Groot (Student)
Het imago van de logopedie onder huisartsen in Nederland
S. Leenen (Student); P.J.G. Stappers (Student); A. Noppers (Student); M. Pertijs (Begeleider); L. Fransen (Begeleider)
Woordfrequentie-effect bij gezonde volwassenen op de Boston Benoem Taak (BBT)
Esmee Rost (Student); Lisa van den Kieboom (Student); Yaelle Fransen (Student); Lydeke Fransen (Begeleider); Ilvi Blessenaar (Begeleider)
De effectiviteit van het Viertaktmodel voor de passieve woordenschatuitbreiding van kinderen in groep 7 en 8 in het cluster 2 onderwijs
Anouk den Broeder (Student); Elly Strik; Nadia Oustou (Student); Ilvi Blessenaar (Begeleider); Gerda Bruinsma (Begeleider)
De opinies in Nederland ten aanzien van stotteren
K.D. Pols (Student); I.T. Rietveld (Student); K.H.J. Schol (Student); S.E. Noordeloos (Student); M.A.J. Pertijs (Begeleider)
Het Viertaktmodel in cluster-2 onderwijs
Jolien Uijenkruijer (Student); Kiki Vinke (Student); Daniëlle van der Schoot (Student); Tijmen Groot (Begeleider); Mark Pertijs (Begeleider)
Afasietherapie gericht op activiteiten- en participatieniveau
Nicole ter Wal; Wencke Dirksen (Student); Myriam van der Lugt (Student); Aukje Riphagen (Student); Marloes Veldkamp (Begeleider)
Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Spit (Begeleider)