Onderzoek naar de begeleiding van startende docenten binnen het Berechja College
Jelle ten Napel (Student)
Het gebruik van Engels in TTO - lessen
Marijne Renkema (Student); Esther Geerse (Begeleider)
Bergen bedwongen: een casestudie van een dyslectische leerling en zijn wiskundig denken
Dennis Smit (Student); Els Franken (Begeleider); Jos Alkemade (Begeleider)
Werkgeheugen en wiskunde
Ralph A. Meerholz (Student); Jos Alkemade (Begeleider); Willem van der Vegt (Begeleider)
Gedifferentieerd onderwijs in mijn wiskundelessen
Marieke Beerenfenger (Begeleider); Willem van der Vegt (Begeleider); Theo Zelisse (Student)
Wiskunde A of wiskunde C?
J. Alkemade (Begeleider); Lucienne de Greef (Student); I. Hukic (Begeleider)
Meervoudige Intelligentie opdrachten, afstudeerwerk Wiskunde
Boyke Knippers (Student); Els Franken (Begeleider)
Een leerling met autisme in de wiskundeles!
Sander Rietbergen (Student)
Samen werkt beter!
Jos Alkema (Begeleider); Birgitte de Groot (Student); Doris Abitzsch (Begeleider)
Rouw op school
Amanda van den Bergh (Student); Floor van Renssen (Begeleider)