A dialogue worth having
F.J.M. (Frans) Meijers (Lid Lectoraat); Reinekke Lengelle (Lid Lectoraat); Annemie Winters (Lid Lectoraat); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers
Reliability and validity test of a Scoring Rubric for Information Literacy
A.A.J. (Jos) van Helvoort (Lid Lectoraat); Frank Huysmans; Ellen Sjoer (Lector); Saskia Brand-Gruwel
21st Century Skills op het werk
Petra Biemans (Lector); E. (Ellen) Sjoer (Lector)
Is self reflection dangerous?
Reinekke Lengelle (Lid Lectoraat)
Connecting to the Muses
Reinekke Lengelle (Lid Lectoraat)
Writing as soul work: training teachers in a group-based career-narrative approach
Reinekke Lengelle (Lid Lectoraat); Sjon Ashby
How Information Literate Are We as Teachers?
A.A.J. (Jos) van Helvoort (Lid Lectoraat); Ellen Sjoer (Lector)
Informatievaardigheden: constructie, evaluatie en toekomst van een scoringsrubriek
A.A.J. (Jos) van Helvoort (Docent)
Beoordelen van informatievaardigheden in het hoger onderwijs
A.A.J. (Jos) van Helvoort (Docent)
The Scoring Rubric for Information Literacy as a tool for learning
A.A.J. (Jos) van Helvoort (Lid Lectoraat); H. (Henriëtta) Joosten (Lid Lectoraat)