Narrative identity
Reinekke Lengelle; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Career learning and career learning environment in Dutch higher education
M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Van onderwijs- naar leeromgeving
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector)
Zijn stagegesprekken in het hbo reflectief en dialogisch?
Mariëtte Harlaar-Oostveen (Docent); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Loopbaanschrijven aan de hand van Kalliope
Mijke Post (Lid Lectoraat); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Reinekke Lengelle
Monologue to Dialogue: Education in the 21st Century
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
The effects of creative, expressive, and reflective writing on career learning
Rob Poell; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Mijke Post; Reinekke Lengelle
LOB: naar een dialogische reflectie
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Evaluating education for sustainable development (ESD)
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Helen Kopnina (Lid Lectoraat)
Dialoog doen!
Nanda Lodders (Docent); Karin Sanders; M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector); Mariëtte Harlaar-Oostveen (Docent); Helen Kopnina (Lid Lectoraat); Max Aangenendt (Lid Lectoraat); Annemie Winters (Lid Lectoraat); Ton Korver (Lector); Rainer Hensel (Lid Lectoraat); Adela Garabal Gómez (Lid Lectoraat); Peter Menger (Docent); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Mariëlle Rutten; Ton de Keyser (Docent)