Collectief leren door docenten als stimulans voor succesvolle onderwijsvernieuwing
Nanda Lodders (Lid Lectoraat)
Loopbaanleren als (dialogisch) probleem
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
The relationship between learning environment and career competencies of students in vocational education
C.M. Gundy (Docent); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector)
Professionalizing teachers in career dialogue
M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Is loopbaanreflectie gevaarlijk?
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector)
Studieloopbaanbegeleiding in het hbo
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector)
Praten of (b)laten? Over de behoefte aan dialoog in het onderwijs.
Wâtte Zijlstra; Rainer Hensel (Lid Lectoraat); Ton de Keyser; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Keete Kruijtzer; Peter Menger; Ankie van Ginkel-Boon; Oda Kok
A New Role For Professionals In Higher Professional Education
Floor Basten (Lector); J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Loopbaanontwikkeling in het beroepsonderwijs; draagvlak en daadkracht
M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector)
Vocational education in the Netherlands: in search of a new identity
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)