Zonder engagement geen innovatie
Dr. Jan Geurts (Lector)
Innovatieparadox in het Beroepsonderwijs : tegelijk wel en niet willen vernieuwen
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Hoe kennisproductief kunnen lectoren zijn? : interview met Ruud Klarus
Ruud Klarus; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Vijf experts delen hun kennis met schoolleiders : vijf masterclasses voor schoolleiders in het vmbo en praktijkonderwijs
Dr. Joop Swieringa; Prof. dr. Peter Sleegers; Drs. Arjan Dieleman; Dr. Cees Sprenger; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Herontwerp beroepsonderwijs : een strijdtoneel
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Samenwerking in ontwikkeling
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Beroepsvorming als richtsnoer voor herontwerp HTNO
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector); Dr. Frans Meijers (Lector)
Het verantwoordelijkheidsdilemma in het beroepsonderwijs
Dr. Frans Meijers (Lector)
Van opleidingenfabriek naar loopbaancentrum. Pleidooi voor een integraal herontwerp van het middelbaar beroepsonderwijs.
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Kwalificatiestructuur heeft kostenopdrijvend effect : kwantitatieve benadering kwalificaties
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)