Vorstellungen Jügendlicher ueber jung sein und erwachsen werden.
J. Ravesloot; Dr. Y.M. te Poel (Lector); Drs. W. Plug; Prof. dr. M. du Bois-Reymond
Vrije tijd en ervaring.
Dr. Y.M. te Poel (Lector)
In dienst van het maatschappelijk succes. De vrijetijd als leertijd.
Dr. Y.M. te Poel (Lector); Dr. E. Zeijl
The Role of Parents and Peers in the Leisure Activities of Young Adolescents.
Prof. dr. J. Meulman; Dr. E. Zeijl; Prof. dr. M. du Bois-Reymond; Dr. J. Ravesloot; Dr. Y.M. te Poel (Lector)
De Brede school:spin in het web van professionele netwerken?
Drs. M. van der Plas; Dr. Y.M. te Poel (Lector); Drs. S. van Stijn
Die Rolle von Peers in der Freizeit von Kindern: Eine Studie aus den Niederlanden
Prof. dr. M. du Bois-Reymond; Dr. Y.M. te Poel (Lector); Dr. E. Zeijl
Eigentijdse seksuele opvoeding: tussen tolereren en balanceren.
Dr. Y.M. te Poel (Lector); Dr. J, Ravesloot
Courtship and sexuality of young people in the fifties and nineties - An intergenerational study from the Netherlands
Prof. dr. M. du Bois-Reymond; Dr. Y.M. te Poel (Lector); Dr. J. Ravesloot
Opvattingen over kennis in de Verlengde Schooldag
Dr. Y.M. te Poel (Lector); Dr. K. de Brabander
Jeugdstudies en kwalitatief onderzoek
Dr. Y.M. te Poel (Lector); Prof. dr. M. du Bois-Reymond