Teaching the Dutch how to pronounce English
Frans Hermans (Docent); Peter Sloep (Lector)
Methodological triangulation of the students' use of recorded lectures
Pierre Gorissen (Stafmedewerker); Jan van Bruggen (Lector); Wim Jochems
Students and recorded lecture
Pierre Gorissen (Stafmedewerker); Jan van Bruggen (Lector); Wim Jochems
Usage reporting on recorded lectures using educational data mining
Pierre Gorissen (Stafmedewerker); Jan van Bruggen (Lector); Wim Jochems
Analysing students' use of recorded lectures through methodological triangulation
Pierre Gorissen (Stafmedewerker); Jan van Bruggen (Lector); Wim Jochems
Onderwijsmodellen : De overdraagbaarheid van de didactische structuur van een complex leerobject; een case study
Peter Sloep (Lector); Sybilla Poortman (Lid Lectoraat)
De les begint: mobieltjes aan!
dr. P.A.M. Kommers (Lector)
Mind tools contributing to an ICT-rich learning environment for technology education en primary schools
Lou A.M.P. Slangen (Lid Lectoraat); Peter B. Sloep (Lector)
Learning Objects: The Answer to the Knowledge Economy's Predicament?
P.B. Sloep (Lector)
Learning Objects: The Answer to the Knowledge Economy's Predicament?
P.B. Sloep (Lector)




























