Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
‘Ik heb nieuwe inzichten opgedaan’
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
What do participants learn from participating in a research group?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Eigentijds toetsen en beoordelen
Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Jorik Arts (Lid Lectoraat); Carel Burghout (Lid Lectoraat); Mieke Jaspers (Lid Lectoraat); Wim Lansu (Lid Lectoraat); Monique Maas (Lid Lectoraat); Jos Verhoosel (Lid Lectoraat); Suzanne Kratsborn (Lid Lectoraat)
Praktijkonderzoek als professionele leerstrategie in onderwijs en opleiding
Sanneke Bolhuis (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Karen Krol
Eigentijds toetsen en beoordelen
Dr. Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Lectoraten op dreef
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr. Desiree Joosten-ten Brinke (Lector)
Hoe goed ken je jezelf?
dr Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); dr Saskia M.P. Blom (Docent)
Formatieve Assessments voor docenten
Sonja van Ingen; Jo Knarren; Rita Schildwacht (Docent); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Kwaliteit van EVC vanuit een onderwijsperspectief: een kwestie van standaarden, instrumenten en personen.
Mart van Dinther (Docent); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)