Midas heeft gelijk.
L.B. Borghouts (Lector)
Inleiding: Overgewicht bij kinderen.
L.B. Borghouts (Lector)
Hoe krijg je mensen in beweging?
L.B. Borghouts (Lector)
Videoanalyse in de les LO.
L.B. Borghouts (Lector)
De relatie tussen fysieke activiteit en cognitieve functie bij kinderen.
L.B. Borghouts (Lector)
Verzuurde spieren bestaan niet? De rol van melkzuur.
M.K.C. Hesselink; L.B. Borghouts (Lector)
Diminished performance on response-selection tasks in type-2 diabetes
H.A. Keizer; P.C. Groot; Jos J. Adam; L.B. Borghouts (Lector)
Substrate utilization in non-obese Type II diabetic patients at rest and during exercise
L.B. Borghouts (Lector); P.L.L. Goyens; H.A. Keizer; A.J.M. Wagenmakers
Langetermijneffecten van cardio-respiratoire training
L.B. Borghouts (Lector)
Protein expression of UCP3 differs between human type 1, type 2a and type 2 fibers.
G. Schaart; M.K.C. Hesselink; C.F.P. Kornips; P. Schrauwen; W.H.M. Saris; L.B. Borghouts (Lector); L.J. Slieker; K.W. Sloop; H.A. Keizer