Omgaan met diversiteit in een reguliere schoolklas in het licht van sociale rechtvaardigheid
Dr. Nicolien Montesano Montessori (Docent); Dr. Petra Ponte (Lector); Dr. Hans Schuman (Lector)
Reciprocal learning by experienced teachers and their educators on a master's degree programme
dr Petra Ponte (Lector); dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat)
Postgraduate programmes as platform
drs Ben Smit; dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); dr Petra Ponte (Lector)
A platform for joint international cooperation: Introduction to a conceptual challenge
drs Ben Smit; dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); dr Petra Ponte (Lector)
Wederzijds leren door ervaren docenten en hun opleiders in een masteropleiding
dr Petra Ponte (Lector); dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat)
Don't wait till the cows come home: Action Research and Initial Teacher Education in three different countries.
P. Ponte (Lector); D. Beijaard (Lector)
Interactieve kennisontwikkeling: Olievlekken binnen Fontys-OSO. Garant, Antwerpen-Apeldoorn.
dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); dr Petra Ponte (Lector)
Interactieve professionaliteit en interactieve kennisontwikkeling in speciale onderwijszorg
P. Ponte (Lector)