Dialogical Theories at the Boundary
Dr. Theo Niessen; Dr. Sanne Akkerman (Lid Lectoraat)
Innoverend leren in het Zorginnovatiecentrum. Het creeren van ruimte voor vernieuwing.
dr. Karen Cox (Lector); dr. Theo Niessen (Lid Lectoraat)
Het ontwikkelen en integreren van diverse vormen van kennis: de rol van de lecturer practitioner
Donna Frost (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat)
Implementatie van richtlijnen in de praktijk
dr. Karen Cox (Lector); dr. Roland van Linge; drs. Gerda Holleman
Implementation of evidence-based practice in nursing using action research: a review
Guus Munten, RGN, MSc (Lid Lectoraat); Henk Garretsen PhD; Inge Bongers PhD; Joop van den Bogaard PhD; Karen Cox PhD (Lector)
Learning-in-(inter)action
Dr. Guy Widdershoven; Dr. Theo Niessen (Lid Lectoraat); Dr. Cees van der Vleuten; Dr. Tineke Abma
Evidence-based practice voor paramedici: methodiek en toepassing
Joan Verhoef; Chris Kuiper; Karen Cox (Lector); David de Louw (Docent)
Evidence-based practice voor verpleegkundigen: methodiek en toepassing
David de Louw; Karen Cox (Lector); Joan Verhoef; Chris Kuiper
That which goes unsaid: Experiences of everyday life in residential care for residents with limited communication ability. A collective case study.
Donna Frost (Lid Lectoraat)
Leren = Veranderen. Een kwalitatief onderzoek naar de relatie tussen veranderingsprocessen en de leerstrategie van lageropgeleide medewerkers
M.W.C. Snoeren (Lid Lectoraat); C.M. Dekker-van Doorn