De Nederlandse versie van de Barriers Scale
dr. Karen Cox (Lector)
Leren = Veranderen. Een kwalitatief onderzoek naar de relatie tussen veranderingsprocessen en de leerstrategie van lageropgeleide medewerkers
M.W.C. Snoeren (Lid Lectoraat); C.M. Dekker-van Doorn
Evidence Based Practice; een kritische reflectie
Karen Cox (Lector); Henk Garretsen; Joop van den Bogaard; Guus Munten (Lid Lectoraat)
Evidence Based practice
dr. Karen Cox (Lector); dr. Henk Garritsen; dr. Joop van den Boogaard; Guus Munten (Lid Lectoraat)
De plaats van klinische ervaring in de fysiotherapeutische behandeling
Karen Cox (Lector); Guus Munten (Lid Lectoraat)
EBP en het PARIHS-model.
dr. Karen Cox (Lector); drs. Gerda Holleman
Postoperatief pijnmanagement. Toepassing van evidence in de praktijk.
dr. Karen Cox (Lector)
Toepassen van evidence in de praktijk
dr. Karen Cox (Lector)
Een lerende zorgorganisatie: droom of werkelijkheid?
M. Snoeren (Lid Lectoraat); C. Dekker; R. van Linge
Lectoraat Evidence Based
dr. Karen Cox (Lector)