Verkenning opbrengsten traject Begeleiding Beginnende Lerarenopleiders FLOT 2010-2011.
Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Professional development of Teacher Educators: What do they do? Findings from an explorative international study among teacher educators
Tetsuhito Sakata; Quinta Kools (Lector); Gilada Avissar; Simone White; Marcel van der Klink
'Exploring teachers' views on learning together: are there differences between types of education?'
dr. Marjan Vermeulen; dr.ir Quinta Kools (Lector)
How to integrate practitioner research into teachers' daily practice?
dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
'Ik heb het gevoel dat je echt naar ons luistert. Over onderzoek door groepleiders samen met hun kinderen'
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr. Bob Koster (Lector); dr. Jos Castelijns
Tools for practice and theory: how to monitor collective learning in schools.
dr. Bob Koster (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr. Jeannette Geldens; dr. Jos Castelijns
Wat werkt? Evaluatie van maatregelen van het Hooghuis in het project talentencampus.
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Experienced teacher educators and their professional learning
dr Marcel van der Klink; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Simone White
'praktijkonderzoek door docenten als professionele leerstrategie'
dr Saskia Blom (Docent); dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr Ilona Mathijsen (Docent); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
'wat levert het doen van praktijkonderzoek op voor docenten? Praktijkervaringen uit begeleidingstrajecten'
dr.ir. Quinta Kools (Lector)