Kwaliteit van praktijkonderzoek door leraren in relatie tot de gestelde doelen : Implicaties voor professionele ontwikkeling en schoolontwikkeling
Helma Oolbekkink; Janneke van der Steen
De waarde van praktijkonderzoek in de school: zicht op doelen en kwaliteit
Helma Oolbekkink; Janneke van der Steen
Intrinsieke motivatie en vraaggestuurd leren
Harry Stokhof
I/You Do Not Fit Here Anymore : Developing a Research Identity as a Teacher Educator
Monique Volman; Gerda Geerdink; Anja Swennen
Mannelijke studenten kiezen niet voor kleuters
Gerda Geerdink; Corry Leenders
Samenwerkende teams in het mbo : Een verkenning naar de professionele leercultuur in mbo-teams
Carlos van Kan; José Hermanussen; Patricia Brouwer
Meer Mans : Leraren opleiden met oog voor diversiteit
Gerda Geerdink; Fedor de Beer
Beyond gender diversity : Werken aan meer diversiteit voor de klas
Fedor de Beer; Gerda Geerdink
Het onderzoek- en ontwikkelproject: ‘Meer Mans’ : Krijgen we meer mannelijke pabostudenten excellent opgeleid?
Gerda Geerdink; Fedor de Beer; Martijn Peters
Mannelijke studenten leren reflecteren
M. Markhorst; Fedor de Beer