Using Institutional Rationalities in Sustaining Research Practice in Universities of Applied Sciences
Lejo Buning; Frans de Vijlder; P.C. Schuur
Responding to environmental ‘shocks’ - Innovation and Rationalities in Higher Education
Lejo Buning; Frans de Vijlder; P.C. Schuur
Striving for Research Excellence by Understanding Institutional Rationalities. A Case Study within the Bachelor of Automotive Engineering
Lejo Buning; Frans de Vijlder; P.C. Schuur
Adaptive Curricula, an answer to changing labour market requirements
Lejo Buning; P.C. Schuur; Frans de Vijlder
A conceptual framework for lecturers' role transitions at new universities
Rob Poell; Monica van Winkel; Jan Jurriëns; Roeland van der Rijst
Identities of research-active academics in new universities : towards a complete academic profession cross-cutting different worlds of practice
Monica van Winkel; Roeland van der Rijst; Rob Poell; Jan van Driel
Ontdek het beroep : Leren in drie werelden
Monica van Winkel; Yvonne Peterman; Elisabeth Brand
In search of a matching knight’s leap? Academics’ role transitions in their expanded role portfolio with researcher roles at new universities: Building profiles
Monica van Winkel; Roeland van der Rijst; Jan Jurriëns; Jan van Driel
Naar blikverbreding bij integratie van onderzoek in onderwijs
Monica van Winkel
Slimmer werken in het beroepsonderwijs : Een onderzoek naar kennisintensivering
Ellen Verheijen; M. Rozema; Frans de Vijlder