Werkgeversmaatregelen voor langer doorwerken
I.M.W. Niks; M. Boersma; jos sanders
Verduurzamen van inzetbaarheid bij lager opgeleid personeel. Ontwikkeling, mobiliteit en taakontwerp
jos sanders
Let’s focus on exploration: professional identity of international students as global teachers in a question-driven practicum
Harry Stokhof; P. Fransen
Eigen vragen in mindmaps
Harry Stokhof; B De Vries; Th Bastiaens; R Martens
Helpt scholing oudere werknemers te herstellen vankennistekorten?
jos sanders; R. Blonk; G. Geuskens; A de Grip
Multi-jobbing als employability-strategie
L. Dorenbosch; O. Boneschansker; B. Fermin; S. Andriessen; jos sanders; G. Geuskens
Intrinsieke motivatie en vraaggestuurd leren
Harry Stokhof
Werkwaarden van laagopgeleide ouderewerknemers
R. Gründemann; J.F. Ybema; jos sanders
Leve lang leren: het effect van een positieveleerervaring op de self-efficacy vanlaagopgeleiden
M.A.W. Damen; jos sanders; K. van Dam
Van baan naar baanmobiliteit bij laagopgeleide 45-plussers
jos sanders; Ellen van Wijk; O. Boneschansker; J.F. Ybema