Teacher professional learning and development in the context of educational innovations in higher education
Madeleine Hulsen; Perry J. den Brok; Tim M. Stevens; Indira N.Z. Day; Frans J. Prins; Hanneke J. Assen; Marlies ter Beek; Gunter Bombaerts; Remco Coppoolse; Petra H. M. Cremers; Rik Engbers; Rachelle J. A. Kamp; Jur Koksma; Kariene Mittendorff; Jan Riezebos; Roeland van der Rijst; Margje van der Wiel; Jan D. Vermunt
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Onderwijs aan het werk - Digitalisering in het onderwijs
Marijke Kral; Pierre Gorissen; Dana Uerz
Impact en ontwikkeling van stuurkracht van MOVEL-studenten tijdens de opleiding (studiejaar 1 en 2)
Madeleine Hulsen; Helma Oolbekkink; Marijke Kral; Hedi Windgassen
Leren en lesgeven met ict in het mbo 2022 – Katern C
Bas Kurver; Frank Willems; Kyra de Korte; Carolien van Rens; Marloes Timmermans; Marijke Kral
Competenties en gedragsindicatoren onderwijs met ict voor docenten (basis en senior)
Manon van Zanten; Dana Uerz; Pierre Gorissen; Pieter van Rooij; Hilde Cuppen; Marijke Kral
Eindrapportage MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; John Schobben; Bas Kurver; Pierre Gorissen; Marijke Kral; Marc van der Meer
DigComp 2.2
Pierre Gorissen; M. Van Zanten