Adaptivity between professional learning and education: the development of flexible expertise in work-based-settings
Loek Nieuwenhuis; L. Fluit; Wietske Kuijer
Effects on staff outcomes and process evaluation of the educating nursing staff effectively (TENSE) program for managing challenging behavior in nursing home residents with dementia: A cluster-randomized controlled trial
A. Bielderman; Loek Nieuwenhuis; TJGM Hazelhof; Betsie van Gaal; Lisette Schoonhoven; R. Akkermans; A Spijker; R.T.C.M. Koopmans; D.L. Gerritsen
Enabling visibility of the clinician-scientists' knowledge broker role: a participatory design research in the Dutch nursing-home sector
Margot Barry; Wietske Kuijer; A. Persoon; Loek Nieuwenhuis; N. Scherpbier
9 tips om vernieuwing vast te houden
Hilde Wierda-Boer; Marloes de Lange
Wat is er bekend over de kennis en vaardigheden van de leraar als ontwerper en wat betekent dat voor het curriculum van de lerarenopleiding?
Harry Stokhof; Gerda Geerdink
Bridging demands on education, innovation and practice-based research; The case of Dutch vocational and professional education
Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Wietske Kuijer; A. Peeters
De student als change agent? Grensoverschrijdend leren en werken ter verbetering van geïntegreerde zorg
Marjolein Thijssen; Aimée Hoeve; Wietske Kuijer
Innovative Work Based Learning for a Responsive VET: Lessons from Dutch Higher VET
Aimée Hoeve; Wietske Kuijer; Loek Nieuwenhuis
Vragen leren stellen
Harry Stokhof