Single parenthood and children’s educational performance: inequality among families and schools.
Marloes de Lange; J. Dronkers
Werkend leren in het Nederlandse basispolitieonderwijs: achtergrond, stand van zaken en ontwikkeling.
S. Wennekes; T.G. Jansen; Loek Nieuwenhuis
Een leven lang leren, een leven lang onderwijs?
Loek Nieuwenhuis; Marijn Gielen; Derk-Jan Nijman
Werkplekleren: een reviewstudie.
Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Haske van Vlokhoven; Derk-Jan Nijman
Pedagogisch-didactische vormgeving van werkplekleren. Bijdrage aan Symposium “Wat weten we al over over werkplekleren, leeromgevingen op de grens school-beroepspraktijk en het begeleiden van beroepsgericht afstudeeronderzoek? Drie systematische reviewstudies
Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Derk-Jan Nijman; Haske van Vlokhoven
Ook bezig met inductiebeleid?
M. Vervoort; D. de Haan; Derk-Jan Nijman; Ilona Schouwenaars; C. Reijns; E. Kamphuis; K. Wessel
Beter leren in de praktijk: sharing the power of WISH deel 2.
Haske van Vlokhoven
Implementatie van (loopbaan)reflectie(gesprekken) in onderwijsorganisaties: Vanuit het perspectief van routineverandering in organisaties.
Aimée Hoeve; P. den Boer
Pedagogic Strategies for Improving Students’ Engagement and Development.
T. Harms; Aimée Hoeve; P. den Boer