Pedagogisch-didactische vormgeving van werkplekleren. Bijdrage aan Symposium “Wat weten we al over over werkplekleren, leeromgevingen op de grens school-beroepspraktijk en het begeleiden van beroepsgericht afstudeeronderzoek? Drie systematische reviewstudies
Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Derk-Jan Nijman; Haske van Vlokhoven
Ook bezig met inductiebeleid?
M. Vervoort; D. de Haan; Derk-Jan Nijman; Ilona Schouwenaars; C. Reijns; E. Kamphuis; K. Wessel
Beter leren in de praktijk: sharing the power of WISH deel 2.
Haske van Vlokhoven
Eigen vragen in mindmaps
Harry Stokhof; B De Vries; Th Bastiaens; R Martens
Van losse ingrediënten naar smakelijk gerecht : een ontwerpgericht onderzoek naar een hybride leeromgeving in het horecaonderwijs
Erica Aalsma; Ilya Zitter; Aimée Hoeve
Leren werken, werkend leren in de TechniekFabriek : Een leerlingperspectief
José van den Berg; L Jong; Aimée Hoeve; I Zitter; E Aalsma
Op het juiste spoor: een grensanalyse bij de TechniekFabriek
I Zitter; Aimée Hoeve
Hybride magazine : Leren in een hybride leeromgeving
Aimée Hoeve; E Aalsma; Ilya Zitter
Een onderzoekende houding bij pabostudenten
Femke Timmermans; Marijke Gommers; A. Willems; Gerda Geerdink
Onderzoekend handelen in de dagelijkse praktijk van leraren en docenten
Martijn Peters; Janneke van der Steen