Powertools: participatory design of technology to enhance self-sufficiency among individuals with ASD.
Maurice Magnée; Jan Pieter Teunisse
De Social Skills Performance Assessment (SSPA) kritisch belicht: Een studie naar de bruikbaarheid van de SSPA als trainingsinstrument voor pragmatische vaardigheden bij (jong)volwassenen
Antje Orgassa; L. Minheere; Jan Pieter Teunisse
The role of Speech and Language Therapists in the intervention of communicative-pragmatic disorders of teenagers and adults with ASD (Autism Spectrum Disorder): An appeal to interdisciplinarity
Antje Orgassa; J. Dittmar; P. Domnik; M. Hille; Jan Pieter Teunisse
Zelfstandigheid bij adolescenten met ASS in multiplex gezinnen
S. Piening; S.P. Visser; L. Verduijn; C. Molenschot; R. Plas; M. Schouten; M. Bovendorp; L. Arnout; J. Lovers; Jan Pieter Teunisse; J. Landsman; Ingrid van Balkom
Autism spectrum disorders
Jan Pieter Teunisse; Brechje Dandachi-FitzGerald
Das Social Skills Performance Assessment (SSPA) kritisch betrachtet : Bietet das SSPA einen Ansatz als potenzielles Screeningsinstrument zur Erhebung pragmatischer Fähigkeiten bei Jugendlichen und Erwachsenen mit dem Asperger Syndrom?
Jan Pieter Teunisse; Antje Orgassa; Kirsten Breunsbach; André Herrmann; Annelore Lemmens
Allochtone kinderen met autisme
Albert Boon; Melissa van Dorp; Ingrid van Balkom; Jan Pieter Teunisse; Matt van der Reijden; Jacqueline Bailly
Innovatie in praktijk en onderwijs. Samenwerking HAN en Nim rond complexe echtscheidingen
Thomas Noordink
Do social networks differ? Comparison of the social networks of people with intellectual disabilities, people with autism spectrum disorders and other people living in the community
Petri Embregts; K. Wegman; Jan Pieter Teunisse; Ida van Asselt-Goverts; Lex Hendriks