Doorbreek het taboe op stoppen met ondernemen
M. Cornelisse; H.A. van Klink
Methode voor de uniforme waardebepaling van zorginnovaties
J.E. Pons; F. Bunthof
Digital servitization: werkboek
N.A. Kerstholt
Aligning perspectives: retailers and Generation Z consumers in the second-hand fashion market
Annuska Toebast; M.P.N.C. Soyer; Tijs Timmerman; M.P. Hekkert; K.L. van den Broek
Niet, Anders en Minder Inkopen (NAMI) door de Rijksoverheid: inspiratiekit
K. van IJsselmuide-Eijgenhuijsen; S.A.M. Blankenstein
Intervisie SPRONG: profilering
H.A. van Klink
De weg naar succesvol stoppen: negen verhalen over ondernemers die hun ondernemerschap vrijwillig beëindigden
F. van Burken; M. Cornelisse; D. van der Waal; L. de Kogel; L. Zonneveld
Strategie en brede welvaart in familiebedrijven: in zes stappen naar impact
H.A. van Klink; A.J. Reijenga




























